Розміщення реклами на зовнішніх носіях: Ефективні рішення для вашого бізнесу
Найбільш вдалим і традиційним методом розміщення реклами, на наш погляд, є використання зовнішньої реклами. Ваші потенційні клієнти продовжують вранці їздити на роботу на автомобілі чи на громадському транспорті, вони так само, як і десять чи пятнадцять років тому, продовжують зупинятись на світлофорах та дуже повільно рухатись у заторах. Серед усієї цієї буденності перше, що привертає їх увагу – це яскраві сітілайти та беклайти, що давно вже стали елементом міського дизайну. Це барвисті білборди, з привабливими і часом кумедними сюжетами. Це рухливі призматрони з декількома сюжетами, що крутяться та змінюють одне зображення за іншим. Перелік звичних та привабливих об'єктів можна продовжувати і продовжувати.
Варто пам'ятати і про доступну вартість зовнішньої реклами, яка дозволить розумно використовувати рекламний бюджет.
Сучасні технології в рекламі: від друку до цифрових дисплеїв
Бурхливий розвиток інтернет технологій робить свій внесок у рекламну течію. Сьогодні ми спостерігаємо дивовижний етап еволюції суспільства, що стосується багатьох аспектів. Насамперед відбуваються зміни комплексної моделі пошуку та споживання інформації. Кілька років тому, для пошуку інформації використовувалися рекламні газети, величезні друковані каталоги або телефонні служби. Зараз головний метод пошуку потрібної інформації – це пошукова система Google. Саме пошукові системи за декілька секунд опрацюють і нададуть нам інформацію з питань, що нас цікавлять. Все, що залишеться нам, як споживачам інформації, лише перейти за потрібним посиланням і отримати відповідь. Активно розвивається сегмент мобільних пристроїв. Здається, тільки нещодавно, мобільний телефон дозволяв лише здійснювати дзвінки, писати смс і робити прості фотографії. Зараз це мультимедійні комбайни, готові замінити нам не лише фотооапарати, а й персональні комп'ютери.
Рекламодавці, без сумніву, повинні враховувати поведінку аудиторії та розміщувати рекламу саме там, де «мешкає» їх потенційний споживач. А оскільки все більше і більше людей проводять свій час у всесвітній павутині, користуються смартфонами і планшетами, чому б не розміщувати рекламу в інтернеті та на мобільних пристроях? Пошукова та графічна реклама, відеореклама на YouTube, реклама на мобільних пристроях зараз доступна, як ніколи. Завжди можна гнучко розподіляти рекламний бюджет, завжди є точна інформація про те, скільки людей побачили рекламне оголошення, скільки перейшли за посиланням на сайт, скільки здійснили покупку в інтернет-магазині. Графічна (банерна) реклама дозволяє збільшити впізнаваність бренду та підвищити лояльність споживачів. Без сумніву, майбутнє за рекламою у мережі Інтернет.
Брендинг і просування продукції: як виділитися серед конкурентів
Багато виробників та власників торгових марок для збільшення обсягів продаж та просування продукції на ринку використовують комплексну стратегію, спрямовану на підвищення впізнаваності торгової марки і формування лояльності споживачів. Йдеться про брендінг. У цьому випадку доцільно в комплексі використовувати довгострокові рекламні програми і графічну рекламу в інтернеті, вкладати кошти у створення та розвиток корпоративного стилю.
Оформлення торгового обладнання у фірмовому стилі є першою ознакою якісного маркетингу. Так само, як і друк рекламних буклетів,візитків, нанесення логотипів на транспорт, брендінг футболок та ручок. Активне використання поліграфічних послуг, спрямованих на брендінг, помітно популяризує бренд, підвищує лояльність клієнтів, та у перспективі, сприяє збільшенню обсягів продажу товарів та послуг.
Інтернет, бізнес і реклама: використання онлайн-ресурсів для розвитку бізнесу
В теперішній час важко уявити відомий бренд, який не має гідного сайту в інтернеті. Та й взагалі, будь яка підприємницька діяльність без інтернет технологій, наразі, є мало ефективною. Крім нових видів реклами, про які було сказано вище, інтернет дозволяє інформувати потенційних споживачів про актуальний асортимент продукції, про ціни та знижки. Навіть процес прийняття рішення про купівлю, у більшості споживачів здійснюється з урахуванням відгуків про товар, які вони прочитали в інтернеті.
Саме тому, будь який бізнес, рано чи пізно повинен «мати слід» у всесвітньому павутинні. Це може бути сайт-візитка, який містить перелік з описом основних товарів, з фотографіями та контактною інформацією, інтернет-магазин з організованою системою продажу та широким асортиментом продукції, чи навіть, корпоративний сайт зі складною структурою та функціоналом.